LG & Nokia

LG Türkiye ve Nokia Türkiye’nin ithalatını gerçekleştirdiği tüm tablet ve cep telefonlarına hizmet vermekteyiz.

  • LG ve Nokia telefon ve tabletlerinin garanti içi ve garanti dışı tüm teknik onarım ve bakımlarının hizmeti
  • Yazılım güncellemesi
  • LG ve Nokia orijinal aksesuar desteği
  • Ücretsiz arıza tespiti
  • Teknik servisteki cihazınızın ücretini kredi kartıyla internetten güvenli ödeme

Cihazınızı nasıl ulaştırabilirsiniz?

Face to Face (Yüz Yüze)

VİNTEK’TE CİHAZINIZ TAMİR EDİLİRKEN İZLEYEBİLİRSİNİZ.
http://www.vintek.com.tr/wp-content/themes/salient/css/fonts/svg/basic_todolist_pencil.svg

Arızalı cihazınız ile ofisimize geldiğinizde ilk önce müşteri hizmetleri bölümünde kaydınız yapılır.

http://www.vintek.com.tr/wp-content/themes/salient/css/fonts/svg/basic_eye.svg

Sıra numaranıza paralel teknik ekibimiz tarafından cihazınız kontrol edilir. Cihazınızın arıza durumu kısa sürede giderilebilecek ve stoklarımızda uygun parça mevcut ise bütün işlemler 30 dakika içerisinde sonuçlanır.

http://www.vintek.com.tr/wp-content/themes/salient/css/fonts/svg/basic_gear.svg

Cihazın; arıza detaylı testler sonrası tespit edilebilecekse, yedek parça stoklarda mevcut değilse ya da değişim ya da ücret iadesine karar verilmişse serviste kalır.

http://www.vintek.com.tr/wp-content/themes/salient/css/fonts/svg/arrows_rotate.svg

Herhangi bir nedenden dolayı serviste kalan cihaz istenirse ücretsiz kargo ile gönderilmektedir.

Kargo

http://www.vintek.com.tr/wp-content/themes/salient/css/fonts/svg/arrows_switch_horizontal.svg

Arızalı cihazlarınızı dilerseniz anlaşmalı kargo firmalarımızla tarafımıza karşı ödemeli gönderebilir; İnternet sitemizden IMEI numaranız ile takibini yapabilirsiniz. Aras Kargo gönderi kodu: 1003507801442’dir.

http://www.vintek.com.tr/wp-content/themes/salient/css/fonts/svg/basic_settings.svg

Gönderilen kargolar şirketimize ulaştığı gün kayıt altına alınıp işlemlerine başlanır; teknisyene atanıp tamirat yapılır, sonra da kalite kontrolden geçer.

http://www.vintek.com.tr/wp-content/themes/salient/css/fonts/svg/basic_chronometer.svg

Servisimizin ortalama tamir süresi 3 gündür. Tamirat bitip kalite kontrolden geçtikten sonra kargo ile tekrar gönderilmektedir.

http://www.vintek.com.tr/wp-content/themes/salient/css/fonts/svg/arrows_slide_right2.svg

Değişim cihazlarınız üretici firma tarafından gönderilmektedir.

Kurye (Bayiler için)

Cihazlarınızı, anlaşmalı kuryemiz Serkan Zengin bölgenizde olduğu takdirde kendisi ile bize ulaşmasını sağlayabilirsiniz. Tamirat bittikten sonra tekrar kurye ile bayiye teslim edilmektedir.

* Diğer seçeneklerdeki bütün süreçler burada da geçerlidir.

Ürün ulaştırma detayları

  • Kişisel bilgi güvenliği size aittir; lütfen bilgilerinizi yedekleyiniz.
  • Telefonunuzun onarımı sırasında tüm kişisel bilgileriniz (fotoğraf, video, rehber vb.) silinebilir, lütfen yedekleyiniz.
  • SIM kartınızı telefonunuzun üzerinde bırakmayınız. Telefonunuzu, varsa, hafıza kartı ile birlikte teslim ediniz.
  • Şarj sorunlarınızda adaptörünüzü telefonunuz ile birlikte teslim ediniz.
    Faturanızı yanınızda bulundurunuz ya da fotokopisini telefonunuz ile birlikte gönderiniz.
  • Gönderileriniz sonrasında cihazınızın takibi için IMEI numarasını not alınız.
  • Kargo gönderilerinizde; cihazınıza ait faturanın aslı veya fotokopisi, şikayet açıklamanız, açık adres ve irtibat numaralarınız, varsa e-posta adresiniz eksiksiz olarak belirtilmelidir.
  • İletişim sayfasından adres bilgilerimize ulaşabilirsiniz.
  • Hizmetimiz ile ilgili detaylara Hizmet Sözleşmesi’nden ulaşabilirsiniz.
  • Merak ettiğiniz detaylara buradan ulaşabilirsiniz
  • Ücret iadesi konusundaki detaylara ulaşmak için Ücret İadesi sayfasına bakabilirsiniz.
  • Değişim cihazlarınız üretici firma tarafından gönderilmektedir.
  • Ücret iadesi kararı olan cihazlarda ise gerekli olan evraklar şu şekildedir;
    – Cihazınızın kendisi (tüm aksesuar ve kutusu ile birlikte)
    – Cihazınıza ait fatura
    – Faturadaki isme ait kimlik fotokopisi ve IBAN numarası
    – Faturadaki isim farklı bir kişiye para yatırılmasını talep ederse noter tasdikli dilekçe vermesi gerekmektedir.
  • Kargo ile gelen cihazlar için adres değişikliği istenirse; cihazınızın IMEI numarasının belirtilerek teslim alınması istenen açık adrese gönderilmesini belirten bir talimat yazılması gerekir. Talimat ve nüfus cüzdanının fotokopisi faks ya da e-posta yolu ile iletilebilir.
  • Klonlu cihazları eşleştirmek için yazılacak olan taahhütnameyi buradan indirebilirsiniz.

GARANTİ BANKASI
Hesap no: 6296675 | Şube 357-Mecidiyeköy meydan | IBAN TR10 0006 2000 3570 0006 2966 75

YAPI VE KREDI BANKASI
Hesap no 85545070 | Şube 082-Mecidiyeköy | IBAN TR92 0006 7010 0000 0085 5450 70

İŞ BANKASI
Hesap no 895309 | Şube 1089-Mecidiyeköy | IBAN TR02 0006 4000 0011 0890 8953 09

Ücretli cihazlarda para gönderilirken açıklama kısmına İMEİ numarası ya da cihaz takip numarasının yazılması ve dekontunun da mail ile gönderilmesi gerekmektedir.

Servis sorgulama

Servis için bize teslim ettiğiniz ürünü mesai saatleri içinde online sorgulayabilirsiniz. Bunun için ürünün IMEI numarasını bilmeniz yeterli.

S O R G U L A