Sık sorulan sorular

SERVİSE ARIZALI CİHAZIMI GÖNDERİRKEN NELERE DİKKAT ETMEM GEREKİYOR?

Sizinle iletişim kurabilmemiz için adres ve telefon bilgilerinizi eksiksiz şekilde yazınız. Cihazınızın arızasını detaylı bir şekilde yazıp fatura fotokopisi ile beraber mutlaka kargo paketinin içine ekleyiniz. Kargonun bize ulaşırken hasar görmemesi için cihazı korunaklı bir şekilde paketleyiniz. Bunun için baloncuklu poşetler kullanmanızı tavsiye ederiz. Kargo görevlisine teslim ederken, paketin içinde telefon olduğunu ve kargo poşetinin üzerine “Kırılabilir” etiketi yapıştırmasını talep edebilirsiniz.

ARIZALI TELEFONUMU HANGİ KARGO İLE GÖNDEREBİLİRİM.

Telefonunuzu anlaşmalı olduğumuz kargo firmaları ile ücretsiz olarak gönderebilirsiniz.
Aras Kargo Anlaşma Kodu: 1003507801442

CİHAZIMIN IMEI NUMARASINI NASIL ÖĞRENEBİLİRİM?

Cihazınıza ait 15 haneli IMEI numarasını, cihazınıza *#06# yazıp YES tuşuna basarak öğrenebilirsiniz. IMEI numarasını, cihazınızın pil yuvasında veya cihaz kutusunun üzerinde de görebilirsiniz.

CİHAZIMI TEKNİK SERVİSE GÖNDERDİĞİMDE İŞLEMLERİ NE KADAR SÜRER?

Teknik servisimizin ortalama onarım süresi cihazınız servise ulaştığından itibaren 7 iş günüdür. Onarım sürecinde tedarik edilemeyen yedek parça, ücretli cihazlarda müşteri onayı, detaylı arıza gibi konularda gecikmeler olması durumunda yasal süre olan 20 iş günü içerisinde telefonunuzun işlemleri tamamlanır.

ONARIMLARINIZDA ORİJİNAL YEDEK PARÇA MI KULLANIYORSUNUZ?

Kullandığımız tüm yedek parçalar %100 orijinal ve sıfırdır.

CİHAZIMDA SIVI TEMASI VAR SERVİSE GÖNDERMEDEN ÖNCE NE YAPMALIYIM?

Sıvı temasına maruz kalmış olan telefonunuzun pilini çıkarıp en kısa sürede teknik servisimize gönderebilirsiniz.

ÜCRETLİ ONARIMINI ONAYLADIĞIM CİHAZIMIN ÖDEMESİNİ NASIL YAPABİLİRİM?

Cihazınızın onarımı tamamlanarak, hazır hale geldiğinde servis sayfasında bulunan hesap numaramıza, cihazınıza ait IMEI numaranızı belirten açıklama ile ödeme yapabilirsiniz. Kredi kartı ile ödeme için (0212) 272 65 43 telefon numaramızdan müşteri temsilcimizle iletişime geçebilir ya da sitemizde teknik servis ücret tahsilatı alanından ücretinizi ödeyebilirsiniz.

SERVİSİNİZE BIRAKTIĞIM CİHAZIMI BENİM DIŞIMDA BAŞKA BİRİ TESLİM ALABİLİR Mİ?

Servisimize onarım için bıraktığınız cihazınızı sizin haricinizde başkasının teslim almasını talep ediyorsanız, kimlik fotokopinizin altına; teslim alacak kişinin ad-soyadının yer aldığı, sizin ad-soyad ve imzanızın olduğu talimat yazısını, teslim alacak kişi ile servisimize ulaştırmanız gerekmektedir. Aksi halde teslimat işlemi gerçekleştirilememektedir. Talimatı tarafımıza mail atabilir ya da (0549) 272 65 43 nolu telefonumuza Whatsapp üzerinden iletebilirsiniz.

GARANTİ SÜREM DOLDU CİHAZIMI SERVİSİNİZE GÖNDEREBİLİR MİYİM?

Teknik servisimizde garanti süresi dolmuş cep telefonlarına ücret dahilinde servis hizmeti sağlanabilmektedir. Telefonunuzu servisimize ulaştırdığınız taktirde detaylı incelenerek ücret konusunda ileteceğiniz telefon numarasına bilgilendirme yapılacaktır. İletişim sayfamızdan adresimize ulaşabilirsiniz.

ANAKART DEĞİŞİMİ SONRASINDA İMEİ NUMARANIZ KAYIT DIŞI DENİLDİĞİNDE YAPMAM GEREKEN İŞLEM NEDİR?

(0212) 272 65 43 telefon numaramızdan müşteri temsilcimizle iletişime geçebilir, mh@vintek.com.tr adresinde ya da (0549) 272 65 43 nolu telefonumuza whatsapp üzerinden iletebilirsiniz.

YEDEK CİHAZ TEMİNİ NE ŞEKİLDE SAĞLAYABİLİRİM?

Geçici cihaz temini yasal olarak 10 iş gününden sonra elden servisimize cihazını teslim eden müşterilerimiz için ithalatçı firma tarafından temin edilmektedir.

DEĞİŞİM KARARI İLE İLGİLİ HANGİ DURUMLARDA YASAL HAKKIM BULUNUYOR?

Yasal olarak değişim talepleri aşağıda belirtilmiştir.

  • Cihaz satın alındığı tarihten itibaren faturada ilk 6 ay içerisinde mekanik bir arızası bulunması durumunda
  • Yasal olarak 1 yıl içerisinde aynı elektronik parça değişimi 4 defa olması ya da 6 defa farklı bir parça değişimi olması durumunda
  • Servise gelen cihazların onarım süresi yasal olarak 20 iş günüdür. Bu süre zarfında onarımı sağlanamayan cihazlarda faturasında 2 yıllık süreci aşmamış olmaması halinde değişim hakkı bulunmaktadır. (Fiyat onayı, Havale, Fatura gönderimi vb. servisimizden kaynaklanmayan durumlarda yasal süreç müşterilerimizden istenen işlemlerin gerçeklemesi halinde başlar.)

TÜKETİCİ HAKEM HEYETİ KARARI İŞLEMLERİNDE NASIL İŞLEMLER SAĞLANMAKTADIR.

Hakem Heyeti Kararı onaylanması ve sonuçlanması halinde karar Ücret İadesi ise; Cihaz ve kutu içerisinden çıkan aksesuarlarla birlikte, fatura fotokopisi, kimlik fotokopisi (arkalı-önlü), faturada yer alan kişiye ait hesap bilgileri, kararların birer fotokopisi ile birlikte servisimize iletilmesi gerekmektedir. Kararın Değişim yönünde olması halinde; Cihaz ve kutu içerisinden çıkan aksesuarlarla birlikte, fatura fotokopisi, kararların birer fotokopisi ile birlikte servisimize iletilmesi gerekmektedir.

SERVİSE GÖNDERİMİ SAĞLANAN CİHAZLARIN DURUMU HAKKINDA NASIL BİLGİ ALABİLİRİM?

(0212) 272 65 43 telefon numaramızdan müşteri temsilcimizle iletişime geçebilir ya da sitemiz üzerinden Teknik Servis Cihaz Sorgulama ekranlarımızdan cihazınız IMEI numarasıyla sorgulama sağlayabilirsiniz.